Vinter................

ja det är ju faktiskt så att det SKA vara snö och kallt nu. Ändå blir man fruktansvärt frustrerad när det kommer NU.

Annars allt väl här hemma, har lite snoriga, febriga och hostiga släktingar och vänner hoppas dock vi klarar oss :-).

Tappat lite fokus vad gäller mitt välmående men jag hittar det nog snart.......................

Vill så gärna ha fina naglar igen men mina egna måste få vila lite och dom blir bara bättre och bättre, tur det.

Var på kryss med kära maken i helgen, gungade rejält nån timme före brunch så det va bara o gosa in sig i hytten och som tur var hade det slutat till vi skulle äta.

Å nästa gång kan man hoppa brunchbuffen oxå, det går lika bra att köpa något gott i cafet eller baren.
Shoppade lite i taxfreen men man orkar ju inte bära hem en massa öl så det blev bara en låda, två lauders, tre stockar snus, lite nötter, en parfym och trosor.

I morgon blir det en vända till Erikslund, jag "måste" köpa ny jeansjacka. Troligen blir det lite annat oxå :-)

MMMMMmmmmm det va väl mitt liv så här långt, snart dags att åka iväg med dotter E på en flyttstäd.


Ha det bäst så hörs vi snart igen


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0