Höstpromenad

Jäklar vilket härligt väder vi har här i Sala idag. Tagit en rejäl promenad i det finfina vädret.


Tänkte på allmäna gräsmattor som är fulla av hundskit som den lösspringade hundens ägare "INTE SÅG" att hunden gjorde å då "BEHÖVER" den inte tas bort, tjohoo.

Jaaaaa det är synd att jag inte har annat att tänka på :-). Annars så rensar jag hårddisken (inte så svårt) varje gång jag är ute, därför mår jag BRA.

Väntar på cirkelträningen 17,30 ska väl kanske ta o sticka lite på västen medans.

Stackars dotter E har ont i halsen o blir hemma i morgon.
Dotter D ska börja jobba på Adlibris igen. Tjäna massa pengar o lägga på hög.
Hon o R ska kolla lägenhet i kväll, hoppas det går bra.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet o vädret i morgon.
Ha det bra till nästa gång



Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0