När

kommer värmen och solen egentligen.....................


Jag har väntat länge tycker jag.

Har motionerat trots ett rackarns skenben som gör ruskigt ont, kunde inte användas vid simning ens?
Men fick träna armar desto mer :-)

Planterat om nya små plantor och gamla växter så nu finns det småkrukor lite överallt (ska försöka göra mig av med lite äldre blommor)..........till barnen kanske ;-)


Har varit på Mässa med jobbet, trevlig utflykt faktiskt. Sen va det lika av som vanligt.
Men ge inte upp, det kan ju inte bli tristare...

Har letat på ett mönster o ska börja virka en Barbapapa SEN........inte nu

Igår va vi taxi igen och hade 2 övernattare på soffan.

Tog en tidig promenad med kära maken i 90 minuter. Sen en god o trevlig frukost på balkongen. Dotter E har varit på handledarkurs idag, så nu är det igång. Får se hur intresset blir, kursen är gjord iaf.

Efter lite fönstertvätt så blev det 50 minuter på cykel i blåsväder och lite kulturellt utbyte på Täljstenen.

Nu har vi tryckt i oss kycklingfilé, pressad potatis, wokat och bea. MUMS o paltkoma :-)

Dotter E är på bio med D o R.

Kanske man ska ta o fixa i sig en GT till, smakar ju mera.....

I morgon blir det lite mer fönstertvätt, fixa blommor, shopping på ICA, någon form av motion och uppvisning i Idrottshallen.

Ledig måndag, familjen Holm på Valborgs middag.

Ledig tisdag sen jobb i 2 ½ dag. Tjohoo

Fredag em åker kära maken och jag på kryssning till Helsingfors

Nu blir det glo på TV, vi hörs och ha det bäst till dess




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0