Slut på söndag

haft en riktigt bra dag. Motion och besök hos gamla mormorn, hon mår ganska bra. Gammal och trött är hon iof. God frukost och gymnastik uppvisning. Handlat på coop och god middag.

Smulan katten har rymt från sitt nya ställe hoppas hon inte är långt bort och kommer fram snart. Gamla grannen i Sätra ringde o sa att dom sett Skorpan katten på Granvägen 3, tror nog det är katten från Enebacksvägen eller den på Furuvägen. Dom skulle hålla lite koll. Men hon har varit borta i 2 år och verkligen inge bra när hon försvann.

Nu väntar vi visst på 2 1/2 män. Tror nog jag ska kolla nätet i stället :-).



Ska ta en stavpromenad till och från jobbet i morgon, tänker simma på onsdag. Har lite problem med vad jag stoppar i mig, måste ta mig i kragen o sluta med det.  OMGÅENDE.



Det blir pasta sallad med räkor eller ost eller skinka eller allt i morgon middag.


Hoppas salabostäder hör av sig i morgon. Jag har storstädat toa/dusch rum uppe så nu kommer dom säkert o ska måla taket där.

Ska skaffa garderob stänger oxå med hållare, kanske i morgon.


Nu blir det en kopp honingsmjölk.

Natti natt hörs i morgon



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0