Mors dag.......

Klart det är trevligt med mor och fars dag MEN jag kan tänka mig att det skapar ångest hos vissa och sorg hos andra, fast så är det väl med alla "högtider" iof. 
 
 
 
Sen sist så har det som vanligt jobbats och motionerats nästan varje dag. Känns riktigt bra att vara mig just nu :-)
 
Så har det ju blivit sommar för tusan, det GILLAR jag. Ljus och värme gör underverk med människor.
 
Förra fredagen hämtade vi upp Lilly och cyklade till lekparken, sen blev det glass i solen. Mumsigt 
 
Igår var det rocklunda marknad, jag och Diane åkte dit i värmen. Sandra o Tessa var där med sitt Silverstadens djur & friluftsliv och sålde diverse grejer. Sen blev det fotboll på Lärkan, där svärsonen va med och spela oavgjort.
 
Idag har vi firat våra mödrar så klart <3, på em var våra barn här och fika glass. Alltid såååååå himla trevligt att ha dom här, önskar mig dock ett större kök :-)
 
avslutar dagen med en pizza och mera glass ................
 
Ska upp i ottan o motionera, dags att natta snart alltså.
Väntar till hockeyfinalen är slut, Ryssland-Finland 4-2 nu.
Vi höres en annan dag, ha det bäst till dess
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0