Gillar.................

det mesta nu förutom service finder, har gott på ett jäkla misstag :-( ångrar mig som faen. Ska kolla upp med en konsumentombudsman i morgon om jag på något vis KAN komma ur det här.


Annars så är det härligt att bara vara jag, hippikvällen va jätterolig och GOD. Haft bra dagar och Lilly mys lördag till söndag.

Blev grillmiddag hos dotter D o RL i afton, mumsigt. Det gör vi gärna om ;-)


Nu är dags att natta, ska ju upp i ottan på motionsrunda. Bästa Karin och Eva hänger oxå på.

Blir lite fönsterputsar jobb i morgon och så ska jag kolla upp en soffa och en fåtölj som eventuellt ska till returen.


Ha en fin kväll och god natt



Anna

Kommentarer
Postat av: DK

Bara kämpa på mamma, du är stark & alla kan vi tyvärr göra misstag, speciellt under pressade situationer. Men tänk så illa de lär sova om nätterna de där människorna som bara lurar på folk massa saker! DU kan sova lugnt, för du är bäst <3 Tack för mysig grillning! Det gör även vi gärna om :-)

2014-06-02 @ 21:56:10
URL: http://dianek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0