Halloj där :-)

Hur har NI det?
 
 
Allt skapligt här, pga sjuk kund så blev det inte många timmar jobb idag och i morgon har jag likadant.
 
Då passade jag på att shoppa lite nödvändigt, koka ihop några matlådor och nu väntar jag på att agera biltransportör. Senare blir det en svettig invägning och ett ännu svettigare Soma move pass.
 
Kära maken jobbar sent och dyker upp 21,30 tiden stackarn o upp i morgon 04,45 igen :-(.
 
Sätter mig och stickar vidare på klänning till Lilly, så den blir klar innan hon växer ur den :-)
Har beställt nya inneträningsskor och ett broderi idag, hoppas dom dyker upp fort.
 
Ganska behagligt väder, lite snö och runt 5- är helt okej.
 
 
I helgen ska vi få passa Lilly ett dygn, då föräldrarna ska roa sig med annat. Det ska bli spännande :-)
 
Vi höres och ha det så bra till nästa gång
 
 
 
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0