Sista dagen

ska firas som sig bör med god mat och dryck på Åshagen tillsammans med goda vänner och delar av vår familj <3.

2013 har nått sitt slut, det har hänt en massa saker både bra och dåligt. Men det är sånt som ligger bakom och nu ser jag BARA framåt för det kan jag påverka :-)

Har jobb tack vare dotter S, en liten tjej som man kan låna av sonen, jättesnygga naglar som dotter E fixat, en välmasserad lekamen som dotter D ordnat och en älskad man som älskar mig

Just nu vill jag leva, just nu .......sjunger Ledin och jag håller med. Har det så jäkla bra.

Vi (jag) har tänkt att vi börjar spara pengar till Thailand i Januari 2015, så vi börjar första helgen 2014 med att lyxa oss på hotell i Eskilstuna. Det är vi värda
Å nu måste............... jag in i duschen för snart ska vi iväg o fira ut detta och in med nästa.


Pussar och kramar till er alla

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0