Jag har blivit FARMOR......

Bland det största som hänt i mitt liv sen mina egna barn kom till världen, och när jag gifte mig med kära maken och Linkon kom till familjen :-). Helt sjukt ju, i fredags va dom bara 2 å nu är dom 3. En liten tös med mörkt hår å blå ögon. Inte lik någon av föräldrarna ännu, men det hinner ändras många gånger. Lilly Micaela Porre' Kureborn född den 15/9 2012 kl. 18.41 på Västerås förlossning. Bild kommer vid annat tillfälle :-)
 
Sen har jag börjat med lite annat jobb 2 dagar i veckan, Monika o Sandra på Salaortens allt i allo är mina nya arbetskompisar. Å det är jäkligt kul med jobbet och alla människor man träffar :-). I morgon har vi en flyttstäd i Västerås.
 
Varit på fotboll med döttrar D och E, sist va även kära maken med å såg Sala  FF vinna :-)
 
Måndagsmötena går upp och ner, motionerar lite sådär. Ska köra igång med Gym mix från 1:a oktober. 
 
Dotter E åker till Stockholm på fredag å ska vara med i en tävling genom skolan, jäkligt spännande. 
 
Jag å kära maken ska ut å käka med BGE på fredag kväll, ska bli trevligt :-)
 
Den 3:e oktober åker dom till Italien på "konferens" å kommer hem den 8:e. Ha så himla kul säger jag :-)
 
Nu får det va bra för denna gång, vi hörs
 
 
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0