Jag måste bara.........................................

berätta att idag köpte jag nya jeans på CUBUS i strl 36. Förra gången (för ungefär 8 månader) sen köpte jag strl 40. Tjohoo gissa om det känns bra <3


Vi har varit o kollat in en soffa som är beställd och levereras om 4 eller 6 veckor. Ska försöka hitta en fåtölj som matchar (hoppas hoppas det kan bli en svart i skinn). Ett litet svart ovalt bord med två plan ska oxå införskaffas.


Idag har jag varit chafför åt stackars sonen som va o tog bort 2 visdomständer.

Efter det blev det en riktigt rask promenad i solsken. En hel timme va jag igång.

Sen hem o hacka ihop en Chilicon, och träning med dotter E. Vi kommer ha träningsvärk i morgon :-).

Har tvingat det stackars barnet (mot betalning) att fixa lite städning, tvätt o diverse annat "kul". På fredag tar vi tåget till Uppsala o möter dotter D för att fika, strosa o shoppa lite.

Nu är det dags att kolla lite fb o annat på nätet. Ha det bäst tills vi hörs nästa gång :-)





Anna


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan vad du är duktig!! <3

Hejja hejja!! Lär väl inte känna igen dig nästa gång jag ser dig!

kramar

2012-02-29 @ 13:15:27
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0