Tjenixen

Tjohoo va jag är glad för det är min födelsedag......................
 
Sång, blommor, kramar och kuvert vid 05,45 TACK så VACKERT och FINT
 
Grattis sms från 06,15 typ och hela dan TACK
 
Grattis kramar 06,58 -07,00-07,30 typ TACK
 
Blomkruka med växter i lila och grönt TACK
 
Massor med GRATTIS på fb TACK
 
I morgon kommer ALLA barn med sina kära
 
Käk från Amitai och förhoppningsvis en SchwartzwaldTÅRTA ;-) mums
 
Käkade kebabsallad, halv pizza och jordnötssmör till sen middag,undrar ni om det va gott?
 
Ja då va jag hungrig och sugen, NU är det inte så kul, Äsch jag sköljer ner det med ett glas rött och väntar på Hawaii five-0.
 
Ha det bäst till nästa gång :-)
 
 
 
 
 
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0