Skärtorsdag

här sitter jag på min lediga dag i denna tidiga timme igen.

Ska snart rulla lite köttbullar till påskaftonens middag, sen blir det frulle o en tur till Västerås med dotter E.
Tänker hinna med o påskpynta oxå, både ute o inne. Tvätta o röja lite, synd bara att det roliga tar slut så fort;-)


Hoppas vi får komma bort o grilla i helgen, det beror helt på aprilvädret :-).

Var till badhuset simma o basta lite med dotter E igår kväll, hoppas på finväder så det blir en springrunda med dotter D idag.
Sköter fortfarande min träning bra, älskar ju att motinera utomhus.


Linnéa kommer hit ikväll för imorgon bitti ska tjejerna iväg o boxas. Det kommer att serveras laxfilé o rotsaker i ugn med en kall sweetchili sås till middag.

I morgon vill jag ha räkafton så det får väl bli bullens till vissa andra, hi hi.

Nu är det nog med info vi hörs en annan dag, tack o hej




Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0