Skriva skriva skriva

ja det vill jag gärna göra.


Har haft det bra sen sist, tränat diverse olika och cyklat. Har ju tyvärr en häl som inte är klok. Vart på måndagsmöte som gått upp och ner (dags igen i morgon bitti), förhoppningsvis så går det bra.

Har inte plockat en enda kantarell denna helg?

Varit på kalas med ssssåååååå mycket gott, men hållit mig innanför veckoramarna.

Försöker få veckomatsedlarna att bli goda och bra till oss alla ibland 2 ibland 3 ibland 4 ibland 5 personer +matlådor till minst 3 om vi är alla 5. Det gäller att trolla om ni förstår :-).

Dotter D har kommit hem från sin Turkresa, det hade varit bra och så har hon hunnit med att jobba lite med Dotter S.

Dotter E har haft modevisning på IKEA i sin egen skapelse, det är en så tjusig klänning

Sonen har haft hemligpyssel hela veckan och det blev lyckat kalas, jag tror nog att M blev nöjd :-).

Dotter E har praktiserat på BikBok en vecka och trivts bra nu blir det måndagar fram till v 22 tror jag, jösses vad shopping det kommer bli :-)


Varit till Västerås idag kära maken köpte mig en skinn"rock", käka middag på MAX nu igen.

Nu äre dags att natta hör jag. Rullgardinerna åkte ner, vi får höras igen



Ha de så bra till dess

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0