V 43

är snart till ända. Det har varit en bra vecka, synd bara på det gråblöta vädret.

Hade med en kasse trattisar till städerskan på jobbet, hon tackade så hjärtligt. Hoppas det blev nåt riktigt smarrigt.

Måndagsmötet va ju ner men skitlite.

Bollybeat va roligt börjar ju kunna så man hänger med :-)

En tur till åkrahallen med apostlarna på tisdagen

Ett Zumbapass och lika där, nu kan man ta i mer så det blir riktigt flåsigt

Ett överaskningspass på Aerobics med dotter E , det va jobbigt men hängde med bra iaf tycker jag. Dotter D är en duktig instruktör.

Sonen med sambo på mat, trevligt o gott. Han o kära maken höll på o fixa med dator o tv så vi ska kunna kolla film.

Fredagen bjöd på en shoppingtur på Åsby trädgård som började med en sen Sushilunch på Erikslund. Vi var fem "tjejer" från jobbet som åkte. Riktigt trevlig tur. Det ska vi göra om nästa löning sa vi.

Kära maken hade investerat i en ljudkabel så nu ska filmvisningen fungera.

Klockan 22,20 va det dags att hämta dotter E med kompis M i Västerås. Dom kom med tåg från Storstan där dom varit på Breaking Dawn event. På det stora hela va dom ganska nöjda, tror jag.

Lördag fm blev det yinyoga 2 timmar, ren avkoppling men vi får väl se vad kroppen säger. Man strechade ju kroppsdelar man knappt vet att dom finns :-). Efter frukost blev det en promenix hit o dit med kära maken.

På em åkte jag o döttrarna till Västerås för inhandling av träningskläder, jag handlade även ett par snygga jeans som blev godkända av yngsta dottern (annars törs jag inte ha dom). Det konstigaste av allt var att dotter D inte köpte NÅGONTING alls?

Sen blev det god mat hemma som kära maken hade hackat ihop när vi kom. Efter det va det filmkväll.

Han sova några timmar sen blev det en ny körning till och från Västerås. Dotter S med kompis M ville hem från krogen.

Huvudet på kudden igen kl. 03,00.


Nu ska jag ta en kopp java till sen en stavpromenad till Pilhagen o hälsa på mor.

Shopping på ICA till veckans matsedel och dagens middag.

Cirkelträning ikväll och sen är det bara att börja ladda för en ny vecka. Vissa har ju höstlov, härligt härligt.

Ha det bra, till vi hörs.


Anna

PS, tänk om jag kunde få in lite bilder, måste bara lära mig DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0