Oktober lördag

nu sitter jag här och tänker att: shit vilken bra dag, fint väder lite kyligt skönt med vantar.

Tagit en rejäl stavpromnad, handlat en korg att fylla med svamp o ge bort till svärmor som bjuder på middag idag. Varit på stan med kära maken o shoppat lite. Sen shoppa jag lite till och har konstruerat en present till gamla mormor som fyller 93 år på måndag. Ska försöka fixa en bild på dessa två konstruktioner.


Nu har jag kollat trav och det visar sig att det är 4:a rätt av 4:a hittills. Vh1 kanalen står på, där kör dom bra musik.


Har funderat ut att jag ska sticka färdigt västen så kan jag testa att sätta dit en pälskant runt halsen, måste ju iaf prova.

Sen vill jag skaffa lite enfärgade roliga skjortor men får se hur det blir med det.

Igår kväll bokade vi Thailandresan, YES äntligen ska det bli av igen, längtar ofta dit faktiskt. Värmen, människorna och så billigt att vara där.

Courtyard by Marriott Phuket at Kamala Beach


här ska vi bo denna gång, två sovrum och vardagsrum. Det blir dotter E och vi som åker. Den 28:e januari bär det av. Bilen är inbokad på Benstocken.


Jag får fixa med bilderna en annan gång, nu sticker vi på middag. Ha en bra lördagkväll


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0