Hej allihop

här flyter allt på i sina spår. Fast ändå händer grejer hela tiden.


Har fått lite nog av facebooks alla nya grejer och funktioner, känns som man inte kan hålla kontakt med alla sina vänner. Något märkligt att man inte kan se ALLA sina vänners uppdateringar. En skitsak kanske men ändå inte.


Kan meddela att jag nått mina 10 % på mina morgonmöten, YES så är det. Nu är det bara resten kvar, tjohoo.



Jobbat o jobbat, plockat svamp och skänkt till nära o kära o en o annan.

Träffade Sassa och "lilla" Linkon i fredags, ska banne mig åka o hälsa på i helgen.

Tränat cirkel, bollybeat och zumba inomhus pga av den j-ä hälen. När ska den bli bra?

Käkat alldeles för många goda bullar så här på kanelbullens dag :-)


Var till kyrkogården igår med en höstbukett, gamla pappan skulle ha fyllt 82 år. Jag saknar honom, tänk så mycke han har missat.

Köpte mig en gosig flanellpyjamas som åker på om en liten stund. Ungdomarna kollar film och kära maken tv. Snart är det natti natt, ha det så gott o lev väl.




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0