Hawaii blir det inte i kväll

sitter o väntar på att kolla tv-serie, tyvärr får jag vänta till i morgon 21,00.


Sonen med sambo har nyss lämnat oss efter god mat och en trevlig stund.

Måste ta mig i kragen o bestämma vilken telefon och vilket abonnemang jag ska skaffa.

Bara en vecka kvar innan den lilla vovven flyttar in i Hebo, lilla katten kommer hit om typ fyra veckor.
Det ska bli så spännande, faktiskt.


Åh jösses va jag är trött på all blåst och gråväder, det är så deprimerande. Som tur är har jag döttrar E och D som släpar ut mig på nyttiga rundor.

I morgon blir det troligen sushi-lunch, mums

Ja det va väl allt :-)


Anna

Kommentarer
Postat av: Eloise

tack mamma :)<3

2011-05-28 @ 12:05:44
URL: http://eloisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0