September

och i morse var det bara 5 grader varmt.

Var och tränade efter jobbet, så j-a skönt. Har stått och gott hela dagen på jobbet.
Rotmos och fläskkorv när jag kom hem, det blev en 88 till efterrätt. Just det.


Nu sitter jag och väntar på Biggest loser, en har stuckit på gympa och två kollar 2 1/2.


Ska väl fylla i dagens matintag och alla steg på Tappa.se

Har stickat sockor och en mössa till Lenas barnbarn ska göra ett par små sockor till.


Stickcafé var riktigt trevligt, det blir nästa vecka igen.


Var och rösta igår, det blev som jag ville. Ja inte SD såklart, hualigen vart ska det bära hän.

Hoppas MP tar sitt förnuft till fånga för böveln.

I morgon ska jag och kära maken till Eloise skola på träff, det ska bli intressant faktiskt.
Det blir även ett besök på Media Markt, någon har beställt en massa filmer (yngsta dottern:-))

Då får ni vara nöjda så här till nästa gång, Ha det gott







Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0