Jag

bara finns och dagarna rusar på.

Nyss va det sommar och nu är det svensk höst/vinter.

Vi slipper skotta men har skaffat en piasava kvast och lite tösalt, om eventuellt utifall att det
blir snö och halt utanför vår dörr.

Jobbar som vanligt, ligger lite timmar + för att jag kommer tidigare. Vaknar när kära maken kliver upp och tar mig iväg jag oxå.


Motionerar och gymmar när orken faller på. Helgerna blir lite si och så, god mat och dryck gör sitt.

Men Jag TRIVS och det är bra.


Snart är det jul, yngsta dottern önskar sig familjen samlad. Hoppas det går att fixa. Ingen Thailandsresa i år. Kanske en solresa i mars- april, men hur många och vart?


Katten verkar fortfarande trivas och mår bra på Bovingatan. Sassa och Mattes fyra katter är hemma allihop efter diverse utflykter.

Nu blir det honingsvatten och träff med John. Ha det bäst, vi hörs





Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0