Måndagen

är snart till ända. Målarkludden har varit på övervåningen o fixat lite idag. Som det ser ut nu så bor vi i 2 rum och kök. Diane får sova hos Rasmus inatt oxå hoppas vi. Det är lite bökigt här.

Hon har stuckit till gymmet. JAG ska INTE börja där. Blir bättre med Pilates, Simning och kanske Core.

Alltså börjar jag ikväll med Pilates.
Solen har skinit hela dagen men det har inte varit varmt sen efter lunch, brrr.

Moset är klart nu väntar vi på korven som är i ugnen.

Eloise har nationella prov i alla ämnen tror jag, det går väl sådär. Hon har kanske ärft mitt dåliga läshuvud och det bristande matematiska tänkandet. STACKARS barnet.



Ja det var en liten uppdatering

Ha en fortsatt bra dag


Anna



Kommentarer
Postat av: eloise

Just det! Skyll aldrig på mig ;)

2010-05-03 @ 19:09:31
URL: http://eloisek.blogg.se/
Postat av: mamman

Men kära barn det skulle vi aldrig göra, älskar dig din plutt :-)

2010-05-05 @ 06:05:02
URL: http://dieloblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0