Idag

börjar vi packa ihop övervåningen. NU ska det äntligen renoveras.


Kokade saft igår, ska göra färdigt rabarbersaft idag. Vistas ute så mycke det går, härligt väder.

Nu är kaffet klart så jag rusar ner o hämtar en kopp, ni kan vänta här :-)

Vi hade en trevlig Valborg med god mat och dryck.
Tog ett varv på stan och kolla in alla bilar, mycke folk var det oxå.
Annika åkte hem för att vakna sin säng, som ju är det bästa och skönaste.


Får se om jag åker ut till Fläckebo och kollar om vi kan se katten. Som tur är så lider hon ju inte.
Det finns massor med mat och skapligt väder är det.
Men det är jättetrist att det blev så här.
Dumma katt

Funderade igår om jag ska börja på gymmet eller sommarträning, jag vill ju bara träna rygg, mage och armar.
Springa, gå och cykla gör jag ju ändå hela tiden. Jag ska fatta ett beslut idag jag lovar.

Nu får det vara nog ska kolla runt lite på nätet. Ha de bäst så hörs vi snart igen


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0