Bal

Hade tanterna och Jerry, Sassa och Kim samt Malin på fika igår efter fotograferingen av festfolket. Många fina ungdomar som sagt.

Ja så är då balen avklarad. Allt gick bra har jag hört. Det var dessutom trevligt.  Ömma fötter, tungt huvud (på vissa), lortig klänning, bara som det ska vara alltså.


Lämnade en SAAB till glasmästaren idag, hämtade den efter jobbet. Tog en timmes rask promenad innan träningen. Fick inte tebax mina skor idag tyvärr, kanske nästa vecka. Satte upp en lapp får höra om nån ringer.

I morgon ska jag till Fläckebo med klänningen och kolla efter katten.

Sen kanske jag ska upp till gamla mormor och hälsa på. Hon ligger på lasarettet igen.

Hoppas Eloises klänning dyker upp i morgon oxå.


Nu får det vara nog för idag, lite te och en dusch blir det nu, sen sova.



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0