Satans vikt

jag har gått med i tappa.se igen. Jag har lyckats gå upp 2 jävla pannor på 3 veckor. Det är inte kul. Utgiften är större än intäkten, precis som det ska vara i detta fallet men det hjälper inte mig.

Jag känner för att bara moffa i mig en hel vecka MEN vad hjälper det.




NOG OM DET TRÅKIGA





I morgon är det dags för roligheter, jag och kära maken är lediga hela dagen för att förgylla vår yngsta dotters examen. Hon slutar ju 9:an för jösse namn. Farmorn hänger på till Västerfärnebo. Det blir kyrkan och sen väljer dottern nåt trevligt ställe att fika/luncha på. Men FÖRST ska det åkas traktor och vagn.


Diane har börjat sin planeringsvecka på kommunen och ska köra sin andra lektion på bilskolan i morgon.

Ringde Hitta Katten idag och dom lånar ut en fälla att fånga katten med. Hoppas vi kan få tag i den rackarns tjuriga damen.

Nog för idag, ha det bra till nästa gång.

Anna

Kommentarer
Postat av: Malin M

Såg allt vad hurtiga du och Diane var nu i eftermiddags. Var ett j*vla tempo ni hade ;)

2010-06-15 @ 18:53:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0