Onsdag igen

oj oj oj vad dagarna rinner iväg.

Var ut och cykla igår, hamnade hos Robban och Pernilla. VILKEN kåk dom gör, jättesnyggt och stort.

Sen tog jag en promenad till Willys för att shoppa lite frukt att ha med till jobbet. Tog en lång väg och fick hålla mig undan för studenternas cykelrace överallt tycker jag.

Är det sommar om man kan va ute i shorts och t-shirt vid 21 tiden utan att frysa.

När jag kom hem så blev det kakbak om dom blev goda minsann. Mums.

Kan man bjuda på frödinge jordgubbstårta, är den god?



Nu ska jag in i duschen sen måste jag till jobbet.


Anna

Kommentarer
Postat av: eloise

Vaddå halv två? Bara 00:00 ju :)

2010-06-03 @ 23:36:33
URL: http://eloisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0