Gamla mormor

ska äntligen få flytta in på hem. Vi var o titta idag. Stor lägenhet 58 kvm. Två rum o kök. Vi kör grejer på söndag. Sen ska den gamla röjjas men vi har hela juli på oss.



Nu till något helt annat. Min yngsta dotters gamla klasskompis får en massa otäcka kommentarer på sin blogg. NU har jag skrivit att hon ska polisanmäla galningen. Hoppas, hoppas hon gör det och att denne någon åker dit.



I kväll har jag inget för mig annat än ut o gå med kära maken, ta ett glas vitt kanske och hoppas jag orkar vara vaken och se första delen på Twin Peaks.



I morgon ska jag köra ännu en katt stackare till veterinären för kastrering, ingen av ungarnas husdjur kan gilla mig efter detta :-(



Då vet ni


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0