Lördag den 27 februari

jag hör fågelkvitter och det är + grader. Vår kanske :-).

Igår hade kära maken och jag en rejäl överraskning till alla våra härliga ungar.

Gissa om dom fortfarande är i nån form av chock. KUL faktiskt. Hoppas det.

Vi var till Stora dottern med hennes katt hoppas det går bra där, fika och snacka en del
och det gick iaf bra då. Hon var på upptäcksfärd, deras ena katt låg och sov den andra var
ute. Får höra idag.

Idag är det Västerås som gäller, diverse inköp här och där.
Sen kanske vi ska på smörgåstårta hos svåger CK. Diane ska
iaf  in på 50-års kalas hos sin Rasmus.

Imorgon bitti sticker jag på loppis i Morgongåva, det ska bli kul.

Nu ska jag dricka kaffe, ha en bra dag.




Anna

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja hoppas de inte är Rasmus som fyller 50

2010-03-02 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0