Snart

är det jul, tiden bara rusar på.

Förra söndagen var vi i Hebo, käkade varma mackor o bakade pepparkakor, lussebullar o Sandra gjorde god knäck.

Sen har veckan rullat på med jobb och träning.

GLÖMDE bort 2 saker som jag skulle gjort, jättesynd men man kan ju inte ha allt i huvudet.

Diane fick en bil på kofångaren bak i halkan vid jobbet, Svågern har fått en bil i sidan på sin. Kör lugnt i detta väder och ha koll, ganska viktigt faktiskt :-)

Shoppade åt mor igår och käkade sushi till lunch, DET är så gott.

Sen var jag till Åkrahallen o handlade, väntade in kära maken och var upp på stan.

Han behövde en ny "grå" tröja till Julbordet med BGE ikväll. Jag får oxå följa med, det blir till Blue Moon Bar i Västerås. Uppträdande och mat, buss dit och hem. Det ska bli gott faktiskt, hoppas dom har mycket annorlunda på sitt julbord.

Vi kolla På spåret igår, trevligt program. Tjejerna och Rasmus var till Kim o Malin på spelkväll. Diane hade gympaträning först.

Ja och idag ska jag få franska naglar så blir iaf dom fina till kvällen.

I morgon ska vi på adventsmys hos Kim och Malin.

Hej hopp


Anna

Kommentarer
Postat av: Eloise

Det känns bra! :)

2010-12-08 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0