Snart kommer tomten

känns som om jag är den enda vuxna som tycker det är kul med jul. Trevligt och massor med god mat, glada människor, göra paket, skicka julkort och pyssla.



Sen sist har vi haft födelsedagar och idag blir det en upprepning av den ena.

Ska slänga ihop lite vaniljbullar som hon gillar bäst, hämta en tårta och köpa en krans till dörren.



Vi ska julstäda och pynta i morgon samt fixa en gran, men den kommer inte in förrän på torsdag.

Jobba ska vi oxå hinna med. En av oss jobbar hela denna helg, ledig torsdag för bägge barnen hemma här.
Jag och kära maken kör halv dag på torsdagen denna och nästa vecka.

Födelsedag igen på julafton, tyvärr ingen sång och frukost på sängen i år :-), stora barnen och deras sambosar kommer hit och jular med oss.

Ja nu får det räcka, måste få i mig kaffe innan jag somnar igen. Det har jag inte tid med

GOD JUL till er ALLA

Anna

Kommentarer
Postat av: Diane

God Jul Mamsen :) älskar dig

2010-12-20 @ 21:40:11
URL: http://dianek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0