Länge sen man skrev nåt här

Ja sommaren lider mot sitt slut REDAN. Men hösten blir fin kan jag tro. Massor med svamp och bär kan man plocka. Förhoppningsvis :-)


Man jobbar och skolan har börjat.
Jobbet är som vanligt och skolan verkar sådär har jag hört.

En är anmäld på arbetsförmedlingen, får se vad det leder till.............

Katten mår bra och trivs på Bovingatan

Idag ska det rusas runt på blodomloppet, vi har inget lag denna gång tyvärr.
Annika har skadat knäet så Diane hoppar in i stället så vi är två iaf.

Tjejerna är på shopping i Västerås

Det regnar, inte så kul när man ska vara ute


I morgon kväll ska kära maken och jag äta på Måns Ols, vi tänkte fira 7-årig bröllopsdag.
Det ska bli gott.

Nu ska jag äta nåt, ha de bra till nästa gång





Anna

Kommentarer
Postat av: Eloise

hehe, ja äntligen :)

2010-08-30 @ 22:04:13
URL: http://eloisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0