Kopiera

inlägget och skicka vidare står det på facebook. Synd bara att det inte fungerar. Får väl prova igen senare när jag är mer vaken. Ska börja kl 0600 idag och jobba så länge det behövs. Mildväder verkar det som. det är bra och dåligt. Det blir väldigt skitigt på golven och mer att städa då. Annars är det ju skitbra, man slipper regn eller snö. Gårdagskvällen blev kort. Var och tränade, mötte en Diane som var förvirrad, noll koll på dag och tid. Men en timme senare var hon med hem iaf. Sassa var hit en snabbis och vi bytte bil till lördag tror jag. Eloise den lilla stackaren har blivit förkyld. Krya på dig stumpan :)





Anna

Kommentarer
Postat av: Diane

Jag trodde det var torsdag och att jag glömt ställa om klockan eller något, helt galet blev det ett tag (A)

2009-10-22 @ 14:55:38
URL: http://dianek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0