Fredag och 53 dagar kvar

sen lyfter vi. Idag regn, ingen vind och nästan 4 +. Jobba 8-17 på städ. Det ska bli kul att ligga i och göra fint. Kanske att jag ska få jobba på butiken i stan nästa vecka. Det vore oxå skit kul. Får se hur schemat ser ut, för ett sånt ska jag få idag. Diane sover i stan hos Rasmus och sen är det dans i kväll. Hon ska börja på gymnastik igen. det verkar som hon ser fram emot det. Kul faktiskt. Eloise var på Pink Ladies igår kväll och nästa gång ska dom vara finklädda och fixa en 3-rätters middag. Snackar tjejgrejer och myser gör dom väl varje gång. Själv var jag på junta och sticka på rosa sockor. Det bjöds på fruktsallad och glass, riktigt mumsigt. NU ska jag hämta tidningen och väcka Eloise IGEN,







Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0