Önskebrunnen

är en liten butik i Sala. Det finns även en liten sådan i Sätra Brunn. Mari-Anne heter ägaren och jag har en sån tur att hon bad mig jobba åt henne. Jag tycker det är jättekul, många roliga och goda saker att sälja. Träffa många roliga och glada människor. Idag är dock sista gången för den här hösten och vintern. Hoppas dock på fortsättning.



Var och träna core för näst sista gången den här terminen, det var jobbigt som vanligt. Och skönt såklart. Men tyvärr så käka jag en massa glass när jag kom hem och en kaka och snacks och kex med ost. Ska nog äta gröt i stället för jag blir så hungrig efter.



I år kanske man ska fortsätta träna även i Thailand, dom kör ju yoga och pilates varje morgon. Fast jag går ju gärna kilometrarna på stranden, det är så vackert på morgonen. Nästan inge folk, solen på väg upp och bara havet som rör sig :) Kanske jag kan få med kära maken på det, vi får se.


Men nu ska jag ruska på dotter Eloise igen, hon verkar skitseg idag.




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0