Promenader

ingen har väl undgått att jag är ute ganska mycket. Gillar att vara ute, tycker om röra på mig känner mig oftast glad. Men ibland snurrar det SÅ mycket tänk i huvudet och då är en svamptur oftast bästa medicinen. Alltså "tankar" rensning innan svamprensning som oxå är terapi.

Tänkte det här på promenix igår:

All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost


Jag tycker att jag mår bra i mig, känner mig nöjd liksom. Gillar ju att motionera "träna" och på det viset rensa bort all skit som samlas i kropp å tänk.
MEN det uppskattas inte av alla, jag är visst inte mig själv. Hur kan någon annan veta hur jag är i mig själv. Varför måste jag försvara mig. Jag gillar mig och det tänker jag fortsätta med.

So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older

Gillar att träffa folk vilket nu för tiden "bara" händer i jobbet. Man har ju massor av annat på em/kväll och tiden räcker inte. Helgen snurrar fort förbi med familjen och hemmamys.

Lite från min ibland stökiga hjärna, tyck va ni vill och va inte rädda för att uttrycka tänket i ord.

Snart blir det Lillymys hela dagen, det är oxå terapi

Over and Out

Anna

Kommentarer
Postat av: Tessa

Det är bra att rensa kropp och knopp ju!
Skit i vad dom andra tycker! Jag hejar på dig! Kramar ❤

2013-09-27 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0