27 Februari 2013

Tänk att snart (vilken dag som helst) är det vår på RIKTIGT.
 
Pratade om att eventuellt bryta en princip, blir denna sommar lika hemsk som förra så måste man ju boka en solsemester MITT i den Svenska fina sommaren :-( för sol MÅSTE människan få.
 
Jobbar o jobbar o jobbar, så jäkla kul och va många roliga, trevliga människor vi träffar. Haft flyttstäd idag, väldans fint har vi gjort. Hoppas bara kontrollanten oxå tycker det.
 
Tog en solig promenix efter jobb, ALLA är ute och myser i solen. Gjorde ett besök på ICA o träffa bästa Karin. I morgon kväll ska vi till henne på stickjunta. Hoppas på gofika :-)
 
Skall sitta på Westland och löda burkar i morgon, efter kl 14 ska jag fortsätta med städ hos en kund där vi inte hann klart igår. Å på fredag har jag två timmar städ innan Westland, Zumba 16,30 å god mat efter det. Kära maken ska på bastubad med några jobbar kompisar så jag äter troligen Sushi då :-).
 
Skulle vilja shoppa lite nya kläder o skor, men jag behöver ju inget just nu. Kanske ett par låga hoppa i stövlar eller lätta kängor att ha på jobbet.
 
Skulle vilja fixa naglarna oxå men det är ingen större idé med det jobb man gör. Klippa mig ska jag helt klart göra iaf, vilken dag som helst.......
 
Träffade lille Cash och Linkon förra söndagen, vilka goa killar. Fulla med bus och tokerier. Dom har fått varsinn sjal så dom inte blir kalla om halsen.
 
Här har ju lille Nix flyttat in, Spocks nya kompis, full fart dag OCH natt.
 
I söndags hade vi äran att få låna Lilly hela dan, det gick finfint. Nu vet vi helt klart att det barnet verkligen INTE gillar banan. Vi hade en mysig dag iaf. Har en lite äldre bild tyvärr, det kommer nya snart.
 
 
På lördag blir det lite städpyssel med Inger och senare en dejt med herr och fru Holm för ett besök på Rockland där vi ska lyssna på Demon.
 
 
 
Ja det va ju lite nytt, ha så himla bäst till nästa gång vi hörs
 
 
Anna
 
REKLAM :-) SalaOrtens allt i allo 073 629 24 07 Monika
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eloise

Wohooo, vad mycket att läsa, superkul ju! :D älskar dig mor!

2013-02-28 @ 09:58:40
URL: http://eloisek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0