Shit alltså

Det va väldigt länge sen jag va in och skrev här. Hoppas ingen saknat mig allt för mycket ;-).
Jobbar stenhårt med Sandra och Monika, vi far runt i och omkring SALA. Träffar massor med människor och möter diverse livsöden.

JAG trivs jäkligt bra med det här jobbet, Allt i Allo passar mig perfekt.

Ring Allt i Allo Monika och boka in er, om ni behöver hjälp med något t.ex städa, handla, tvätta eller gräsklippning, det är rut avdrag på det vi gör, bra va? alltså halva priset.

Varit på roadtrip i Sverige med kära maken och till Riga med båt, riktigt soft och trevligt. Har ju haft så himla perfekt väder denna sommar :-)

Sen har jag plockat en massa bär och svampen är på G.

Varit på Brolle i Sala Folkets Park och jäklar va roligt det va......

Passat lilla hjärtat Lilly, som har fått en massa tänder och dessutom går omkring på sina egna pyttesmå fötter. Hon fyller 1 år den 15 september. Rackarns vad den tiden rusat iväg.

Vi har varit ut till äldsta dottern och hennes M och kollat ALLA djuren på farmen och fler blir det, härligt liv dom lever :-).

Yngsta dottern har tagit studenten och "sommarjobbar" just nu på Intersport. Till hösten blir det lite utbildning för hennes del

Mellan dottern har sommarlov från sjukgymnast plugget och jobbar med diverse lägerverksamhet. Hon och hennes R har flyttat till en jättemysig lägenhet och har även hunnit med 2 veckor i Grekland.

Sonen har haft semester och pappaledigt, hans M ska jobba lite extra nu i augusti,så det är fullt upp för allihop.

Ja det va väl allt så länge, JUST JA snart fyller jag år och jag längtar dit dessutom har jag i samma veva varit FRU i 10 år den dagen :-), TACK kära maken för det <3

Ha det bäst så hörs vi snart igen



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0