Vecka 22

Då har vi haft mors dag, tack alla älskade ungar för att jag har er <3
Jag tog en tur till kära mor o fick go fika, Cykla över Hyttskogen hem, tog ett varv jogging i spåret o shopping på ICA.


I lördags var kära maken å jag på cykeltur till Sala Racing Park o kolla super moto, riktigt trevlig tillställning.
På kvällen va det schlager å massa bra musik. SVERIGE VANN så nu ska det rustas för final till Maj 2013

VV mötet gick bra, så nu måste jag äta upp mig 1 kilo och hålla det (knepigt) men det ska fungera.
Tog promenix före och efter jobb. Bar hem 8 kilo från ICA igen......

Å idag har jag sprungit 1 mil tjohoo, nu har jag bara kvar att slå min egen tid före 1 juli :-)

Malin (och Kims) mage växer och rör på sig, full fart därinne. Över halva tiden har gått, jösses


Det tråkiga är att farmor Siv har gått bort 72 år gammal, men sjuk sen många år.

Ja det har väl inte hänt så mycke mer, men det kan räcka kan jag tycka



Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0