Oooooops

så det kan bli :-)




Drog från jobbet 09,44 igår, meddelade "chefen": Jag är klar nu så jag åker hem, ja har du nåt att göra när du kommer på måndag frågar han??????????? Jag har ju för fan semester då, han ("chefen") jaha så var det ja. Ångrar så att jag inte sa: ja du kan ju fixa fram nåt

Snacka att bry sig om sin personal som faktiskt gör betydligt mer än nödvändigt hela jävla tiden. VI försöker sköta om vår arbetsplats som hemma, göra det trevligt för vi är ju mer på jobbet än hemma................................



Jag funderar på nytt jobb hela tiden, egen f-skatt ligger nära ska kolla upp en massa om det och hur många timmar man kan få ihop.



Nog om detta tråkiga

Idag är det MIDSOMMAR solen skiner och humöret är på topp. Kl. 13,00 ska vi infinna oss i Hedåker för god mat, trevligt sällskap och roligheter. Kudde medtages för eventuell övernattning :-)


Döttrar E o D ska med o ungdomarna i familjen H är oxå med så himla trevligt, nästan som förr <3
Nu ska jag sörpla i mig en mugg java till sen blir det en cykeltur faktiskt, tullsta svängen med månsols först.

Ha det bäst, Kramizar

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0