Vad jag vet.................

så har jag inte blivit lurad ännu idag :-)

Men det kan ju hända när som helst.


Hoppas allt är bra med er där ute i Världen <3

Snart är det påsk och långledigt, jag har fixat och trixat ihop 2 blomkrukor med påsktema idag.
En till gamla mormor och den andra hamnar i Hebo.
Vi ska ut o fika (hoppas jag), det var länge sen. Å så fyller ju lille Linkon 1 år denna dag :).

Har slutat gå på gymmix för säsongen, men sköter träning ändå och det går faktiskt himla bra.
Raska promenader, jogging, cykla och så några tabata då och då.

Får se om vi blir bortbjudna i Påsk det vore ju trevligt ;).

Har kollat hotellweekends och kryssningar, det vore skönt o hitta på nåt innan sommaren för DÅ vill jag inte åka nånstans.

Någon ska snart ha sin första tenta och jag håller alla fingrar och tår. Ge järnet bara :-).

Ja det är väl allt för denna gång, trevlig vår på er och GLAD PÅSK



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0