Söndag igen

vilken otroligt fin dag. Tog en cykeltur till svampskogen och fick med mig två kassar hem. 
Sen blev det shopping på ICA med kära maken, även det med cykeltur.


Sen har det blivit lite stickat o glott i skvallertidningar.

Nu har jag tagit igen mig efter ett rejält cirkelpass och en finfin räksallad. Blir snart tv som jag vill se. Efter det är det dejt med John B.

Upp i ottan och sen äre måndagsmöte, -6,5 på poängen denna vecka. Det har inte hänt förr men det har varit en god vecka och helg :-). Speciellt den riktigt goda trerätters middagen vi va på igår. Tack igen sonen med sambo för en god och trevlig kväll.


Var till City Gross i fredags och storhandlade alla tråkiga saker typ tvätt o sköljmedel, skurmedel, tandkräm, tvål, topz o massa sånt. Inget klipp direkt.

Planerar in en shopping på Lördag får väl se hur det blir saken. Förhoppningsvis blir det iaf Åsby trädgård på fredag med "tjejerna" från jobbet, annars åker jag F-N själv.


Ja o katten växer, blir drygare o gulligare för varje dag. Hon har iaf slutat riva på tapeterna "tror" vi.

Nu ska jag avsluta detta för snart blir det tv, tack o hej


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0