Då sitter jag här igen

allt väl sen sist.

Har lyckats trycka i mig ett gäng bullar och idag blev det minsann födelsedagstårta på jobbet.
Riktigt gott men FAN inte värt det.

Nu äre träning och massor av vatten som gäller så man är på banan igen på måndag.

Ska kolla in lite nya recept åt mig, behöver förnya lite. Gör en lista måndag till torsdag och det fungerar faktiskt, men behöver inspiration. Allra helst på falukorvs fronten.

I morgon fredag tänker jag fräsa trattisar med purjo o servera till stekt fisk med grönsaker. Kära maken får väl en köttbit istället för fisken.

Vi har tuggat i oss kålpudding idag, gott gott. Inte dotter E som fick lasagne.

Ungdomarna kollar Inception och kära maken kollar How It´s Made.

Ska till Västerås i morgon natt o hämta hem dotter E. Det blir till att hålla sig vaken tjohoo

Ska upp i ottan, det är mycke nu :-). Men först en kopp varm mjölk med honung samt några timmars sömn.


Nu ska jag kolla recepten. Ha det gott, vi hörs



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0