Söndag

Vilken bra dag. Först Vasaloppet och sen en promenad med kära maken. Härligt soligt. Efter det 5 -milen i Holmenkollen. Senare en tur till Hebo, tack för kaffet :-). Nu har äldsta dottern 24 gamla däck att frackta till Uppsala. I morgon får dom besök av en skorstensexpert. Hualigen hur dyrt ska det bli, bara spisen kostar mellan 26000-29000 kronor. Trevligt att träffa Angelika där, länge sen.


Efter det besök på ICA o kära maken överlycklig, han gjorde klipp på stekpannan :-). Ätit pannbiff, druckit rödvin och mumsat glass.


Snart börjar ännu en vecka, kanske man ska träna lite och faktiskt göra besök på solarium. Känner mig ruskigt positiv, det beror på solen helt klart. Nu har vi iof några kallgrader men hoppas det blir fint imorgon.


Måste skaffa nya springskor MEN när?

Har massor av jobb, det är skitbra. Många extra personal gör att jag förhoppningsvis får vara kvar längre eftersom dom kommit efter mig.

Dotter D har tillfälligt flyttat ihop med R. Dom vaktar lägenheten åt T. Verkar som dom trivs efter första veckan.


Dotter E ska visst försöka skaffa sommarjobb, det gillas. Alltid bra att tjäna pengar :-)



Bara 2 dagar kvar sen ska jag SMÄLLA i mig en semla.


Har käkat LCHF sen den 13:e januari och lyckats med det ganska bra, förutom att gå ner i vikt. Dricker ju tyvärr alkohol och det förstör en hel del. Men å andra sidan så går jag inte upp heller.

Har haft bilen på verkstad IGEN, denna gång kostade det bara runt 7000 kronor. Det var iaf inte mitt fel denna gången heller :-)


Ja det var lite smått o gått



Anna

Kommentarer
Postat av: Eloise

Hehe det var det som var tanken ;) så det blev en surprise liksom!

2011-03-14 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0