Söndag

Då är vi inne i den första sommarlovs månaden. Det började med sol sol sol, idag är det åska o regn. Men det gör inget, ganska skönt att få vila från värmen faktiskt.

Kollade studenttåget i Fredags, alla var så fina. Grattis till alla som tagit studenten i år.
Diane åkte upp till Fam. Nyman-Eriksson. Eloise, kära maken och jag käkade middag på Akropolis, det var jättegott o trevligt. Sen blev det en liten promnix genom stan.

Lördag blev en riktig slappardag med solning o cykeltur. Ett glas vitt vid Måns Ols. (knasig personal där). Sen blev det en timmes promenad innan middagen. Färsk potatis, sill och picnic bog med pickles. Diane och R fick grillad kyckling.

Eloise var på Grönan med kompis L hela dan (hemma 00,30)typ.

Sen sist så har Linkon flyttat in i Hebo och han är jättefin. Det målas och snickras staket därute. Så dom har fullt upp. Får se om det blir ett pass i veckan med penseln. Det är riktigt avkopplande att måla väggar :-).

Får se vad denna dag har att bjuda på, tills nu har det regnat men solen börjar ta sig igenom. Kanske man kan ta sig en promenix senare.

I veckan som kommer ska Eloise jobba med mig, på Fredag är det Grönan för min del, BGE kalas för kära makens del. Jag ska väl ramla in där när vi kommer hem, har jag tänkt. Men man vet äldrig.....

Ja det var lite nytt, hoppas någon blir glad och skriver en rad.

Undrar vilka som läser detta?


Ja men hej då

Anna



Kommentarer
Postat av: Eloise

jag läste allt, det är kul med mycket text :D

2011-06-12 @ 13:43:20
URL: http://eloisek.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag läser alltid =)

2011-06-12 @ 21:03:44
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/
Postat av: Eloise

ja, det går bra :) imorgon är det dags ja, men inte hela veckan :D

2011-06-19 @ 21:18:27
URL: http://eloisek.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: tack själv! väldans snällt att jag fick hänga med er på midsommar:)

kommer och våldgästar nån dag:)

2011-06-25 @ 23:19:45
URL: http://linneabk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0