Åhh

vilken härlig vecka jag haft, har fungerat bra i motion och matväg oxå.

En liten energitjuv på Torsdagen men den var borta på Fredagen. Tack o lov.

Var på älgsafari efter jobbet i Fredags med dom flesta från jobbet och (någon till?). Vilken upplevelse DET var. Otroligt fula stora djur, man kunde klappa dom. Lite läskigt va det nog. Halva behållningen kom från guiden, han var en skön prick :-). Efter turen med traktor och vagn genom parken så bjöds det på "go" fika. Baguette med älgkorv eller våfflor.


Fredagskvällen blev som vanligt kort, trött som en "gnu" (klassisk E kommentar). Men vad gör det hade trevligt så länge jag höll mig vaken :-).

Lördagen var man uppe i ottan, var upp på torget och köpte jordgubbar till frukost, sen till Ica o köpa ostfrallor. Inhandlade även en Harry som resulterade i vinst senare på kvällen, tjohoo :-).

Vid 14-tiden bar det iväg till Västerås på Power meet. Dotter E skulle träffa kompisar där och sova kvar.

Vi andra vandrade fram och tebax i det varma vädret, tittade på bilar och folk. Käkade lite god lunch sen for vi hemåt vid 18-tiden.

Tog mig ut på en rask promenad ca en timme, riktigt skönt ute med svala vindar faktiskt.
Väl hemma igen gjorde kära maken och jag varma mackor, mumsigt.


Sen kolla vi en inspelning med Queen som slutade efter 24 nångång. Då var det dags att natta.

Nu sitter jag här och dricker kaffe, kollar nätet, funderar på vad denna dag ska innehålla. Blir en tur till gamla mormor iaf.



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0