I morgon är det äntligen

Fredag, härligt med helg igen.


Igår köpte jag ett travelkit till kära maken som har åkt till Sälen med sitt arbete idag. Han tyckte det va snällt av mig. Bra att han blev nöjd oxå :-).

Dom kommer hem på Söndag och jag hoppas verkligen att allihop får riktigt kul.


I kväll har jag och dotter E shoppat middag på Coop, vegeburgare o tillbehör. Det blev jättegott.
Dotter D och Svärson R var hit på en snabb visit, dom skulle på middag hos fam. L

Kan katten Smulan kanske va gravid?

I morgon ska jag besikta bilen, det ska nog gå bra.
Efter jobbet ska jag roa mig med träning, shopping på ICA o fredagsmys med döttrar E o D.

Lördag åker våra 3 tjejer och jag till Borlänge o roar oss i Kupolen.

Ska komma ihåg att handla grejer till att bygga två hyllplan med. Den shoppingen blir nog hos Woody

Nu äre kväller, ha det gött


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0