Hösten

är här med alla sina färger OCH väder. Lite lite snö igår. Blåser som tusan och regn ibland.

Vi har fått ett husdjur, en liten fladdermus har boat in sig på vår balkong. Ska väl fånga den o släppa den utanför balkongen. Vill inte riskera att den börjar flaxa runt där inne. Usch.


Hade tänkt ta gruvdammsrundan idag men det är ju älgjakt så det blir IKEA istället. Behöver en sticklampa till övervåningen. Det är inte poppis att ha taklampan på när det är TV.

Våran helg i Storhogna var jättebra, lugn, god och avslappnad. Började läsa en bok av Jonas Jonasson som heter 100-åringen som hoppade ut genom fönstret......... skitbra bok, kan rekomenderas.

Annars rullar livet på som vanligt. Jobb och skola.

En jobbar för mycket och har sagt ifrån sig det ena jobbet. BRA GJORT, du har ju ett liv oxå :-)

En åker buss och tåg, flänger hit och dit men verkar trivas riktigt bra, HÄRLIGT att se :-)

Träningen på gym går bra och är fortfarande kul. Motions går ibland för att få ihop steg (11600) per dag helst. Utgiften måste vara större än inkomsten i det här fallet. Men det går bra iaf...

Nu skiner solen ska ta mig ut i den kyliga luften och andas lite friskt.

Perfekt att rensa hjärnan med en höst promenad :-)

Åhhhhh önskar jag kunde lägga in bilder i mina inlägg men jag har inga och hade jag så skulle jag inte veta hur man gör. Kanske ska ta och fixa det, det kan inte va så svårt, eller?




Anna



Kommentarer
Postat av: D

Jag kan hjälpa dig om du fixar bilder mor ;)

2010-10-17 @ 15:45:37
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Eloise

ja det vore smartast, du är så smart mor :)

2010-10-23 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0