Söndag igen

och en grå sådan. Tur man ska tillbringa den i bil och framför tv:n. Media markt, där Eloise ska kolla telefon och vi vill kolla IKEA och Jysk. Vi behöver en  2-soffa och en hylla till duschen.

Eloise hade en bra dag på Grönan med sina kompisar, Diane vann en bronspeng på gympa tävling i Avesta, GRATTIS.


Kim och Malin var hit på en fika och mohito, full fart som vanligt.


Jag och Kära maken var på cykel picnic vid Ekebyäng, grillade entrecoté och drack lite öl. Varmt och skönt för en gångs skull. Kanske att jag kan trolla in bilder från telefon.

Det måste väl bli mer sånt väder?


Nu ska jag ut och betala en räkning, kolla penning läget och ta en kaffe.

Kul att det är några som läser mina inlägg, hihi


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0