Onsdagskväll

sitter och väntar att tvättmaskinen ska bli klar. Sen ska det hängas tvätt och sen får jag gå och lägga mig. Ska upp halv 5. Tänkte börja jobba 5 och gå hem 2. Sola och slappa har jag beställt.


Diane stack till sitt andra hem. Hon har bokat risk 2:an och teori + uppkörning. Det är bra att ha ett mål.

Eloise chockade mig idag minsann. Hon var vaken vid 10 första dan på sommarlovet. Och dessutom har hon varit ute och cyklat.


Riktigt skönt väder idag, jag känner hur energin strömmar in i kroppen.


Kanske vi tar en tur till Sassa och Matte i morgon, dom har börjat måla om huset. Vissa har ju semester dessutom.


Måste komma ihåg att ringa fyra tassar och fixa fälla till kattrackarn.




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0