Jobb Jobb Jobb

då har jag jobb igen. Utskriven från af och facket. Jobbar till sista februari. SEN ska man krångla med facket igen det är ju fan inte klokt.

Hoppas allt är bra med er som läser här.

Ska ringa tandläkaren igen om en dålig lagning. Den har gjort ont sen den gjordes i början på december.

Jag och Kicki på jobbet kör en fem dagars nutrillet kur. Shake och buljong går i utan problem men maten och snackbar smakar fusk.
Usch, men jag har valt själv så det är bara att tugga i sig.

Sen ska jag äta mindre kolhydrater.

Grönsaks röror och gratänger, grönsaker i ugnen och sallader måste väl duga till kött, fisk och fågel. Goda ostar, räkor och lite vin till helgen. Men vad gör man om man vill ha knäckemacka med ägg och kaviar?

Motionera ska man ju oxå göra men det känns ju inte så kul i detta väder. Jag fryser jämt, hittar inga bra vinterkängor att gå i. Rör mig när andan faller på :)



Det får räcka för idag, ha det gott till nästa inlägg










Anna

Kommentarer
Postat av: D

Jag tycker du är duktig som håller på med kurer hit och dit, och motionerar här och där. Och p.s om du inte tycker det går bra med vikt och sånt där så kan jag berätta att ev kilon i alla fall inte syns på utsidan av din kropp! Heja mamma (A) HOHO

2010-02-02 @ 08:20:22
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: e

Jag vill ha ett sånt jag har fast med grön färg, hehe. Men det är inget nödvändigt ;) Love you!

2010-02-02 @ 19:45:42
URL: http://eloisek.blogg.se/
Postat av: e

sv: ALLT! hehe :)

2010-02-10 @ 16:56:48
URL: http://eloisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0