Det är snart

över med ledigheten. Men det har varit trevligt och vi har sett massor. (förutom djur på Orsa björnpark)

Vi har ju haft bra väder hela tiden.
Öland var fint, dit kan man tänka sig en resa till och bara gå runt o glo. Vi var tyvärr aldrig in på Solliden (stängt) men Borgholm sprang vi runt på.

Kalmar var oxå en riktig sommarstad med evenemang och gatuserveringar överallt. Slottet var ju intressant och jättefint, det skulle va fränt om man kunde kliva in i deras vardag och se hur dom levde på riktigt.

Söderköping serverar glass i stora lass. Men jag skulle aldrig köa för att få ett bord.


Det värsta är väl all god mat och dryck, som man inte haft nån koll på ALLS.
Men vi har gått ganska mycket så det blir kanske inte så farligt i slutänden :-)

Tog en repa på stan igår kväll, hamnade på Lilla Gömman och tog två glas vin med Janne och Lena.



Det blev inte så sent. Sov skönt till klockan 3 sen kom den snarkande maken och la sig. Så idag ska jag sova middag, FAKTISKT.


Måste jobba (kablar) lite oxå, handla och städa.


Hoppas det blir sol så kan jag sova ute.

Nu ska jag sippa i mig kaffet, hej hej



Anna

Kommentarer
Postat av: Eloise

Tack mamsen :)

Och neej, jag veeet!!

LOVE YOUUUUUU MOTHER EARTH<3

2010-08-13 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0