Att dela sovrum

vilket jag gör med min älskade make, innebär vissa sömnsvårigheter ibland. I gär morse gav jag upp vid halv 5.  Lade mig på soffan för att få sova lite till. I dag stog jag ut till tjugo i 8, då klev jag upp och nu sitter jag här. Det konstigaste är att han sovit i fåtöljen hela natten och sen när han lägger sig så blir det världskrig i hela honom. Som sagt det händer inte så ofta, men ingen av oss blir särskilt pigg efter en sån natt.


Har även väntat på ett sms från Diane, att hon hamnade där hon skulle efter hotellet men det har inte kommit nåt. Om det har hänt nåt så hade vi vetat det, så alltså är läget lugnt.

Nu är kaffet klart så det är bara att hämta en kopp.

Vårt hästäventyr slutade inte så bra. Vår guide dök aldrig upp och gick inte att nå. Hela huset och stallet var upplåst, mobilen låg i byxorna som hängde på verandan. Vi får hoppas inget allvarligt hänt honom och att han har en djävligt bra ursäkt.

Jag gick ut i skogen och plockade en kasse svamp som jag ska skänka till grannen.


Idag blir det födelsedagsmiddag här. Malin har fyllt år så dom vill låna vårt kök och fixa mat. Sassa o Matte kommer oxå. Det är roligt när alla kommer hem.





Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0